lauantai 7. tammikuuta 2012

Haluan ansaita rahaa internetissä

Haluan ansaita rahaa internetissä. Minulla on ollut kotisivu ja blogeja, joille laitan mainoksia.  Hyvin on toiminut! Tämä "hyvyys" on tietysti suhteellista. Jos ansaitsen keskimäärin 400 euroa, se ei ole palkkatulona hyvä, mutta harrastustuottona ihan kiva.

Raha tulee siis mainoksista. Olen liittynyt kumppanuusverkko TradeTrackeriin, josta saan erilaisia mainoksia blogiini. Kopioin mainoskoodit ja liitän ne blogiin. Sen jälkeen odotan, että joku ostaa tuotteen blogini välityksellä. "Välityspalkkio" tulee minulle. Sinä varmaan pääset parempiin tuloksiin.


Jos sinulla on blogi tai kotisivu ryhdy tienaamaan rahaa! TradeTracker pyrkii olemaan paras alallaan Suomessa. He tarjoavat nyt kymmenen euron bonusta, jokaiselle uudelle kaverille, joka haluaa laittaa blogiinsa tai nettisivulle mainoksia. Jos haluat ansaita rahaa bloggaamalla ja sinulla on sivusto, liity TradeTrackeriin. Se on ilmaista. Tarjolla on myös 10 euron bonus.

Suosittelen liittymistä! Aloita rahan tienaaminen internetissä vaikka heti: Rekisteröidy heti!

1 kommentti:

Lena kirjoitti...

jos haluaa oikeasti ansaita netissä, niin silloin on oltava rohkeampi ja etsittävä mahdollisuuksia kansainvälisistä ohjelmista ja tuollainen mainosten edelleennäyttäminen ja toivominen, että joku ostaa jotainb on epävarma ja erittäin epätodennäköinen tapa ansaita sellaisia tuloja, joita ihmiset hakevat eli vähintään kuukausipalkan verran rahaa joka kuukausi.

Minä olen mukana sijoitustyylisissä ohjelmissa ja minun ansiot tulevat nousemaan jo vuoden päästä 164 tuhatta euroa vuodessa.

Jos todellakin kiinnostaa ansiot netissä, niin tervetuloa tiimiin.

www.taloudellisestivapaa.com