perjantai 23. heinäkuuta 2010

Kokeilu - voiko tai voinko minä tienata internetissä rahaa adsense mainoksien avulla



Otan tänään 23.7.2010 tämän blogin käyttöön. Kokeilutarkoituksessa. Tarkoitukseni on testata pystyykö tavallinen internetinkäyttäjä tienaamaan rahaa Adsense tai muilla mainoksilla.

Olen lukenut muutamasta kaverista, jotka tienaavat ihan kohtuullisia summia. Sitten on niitä, jotka sanovat laittavansa mainoksia sivuille, jotta saisivat kotisivun pyörittämisestä koituvat kulut takaisin.

Olen jo vähän aikaa kokeillut Googlen Adsense palvelua. Minulle on kertynyt tuloja kahdesta blogista melkein kolme (3) euroa! Katsotaan tienaako mainoksilla enemmän, kun ottaa rahan ansaitsemisen oikein tavoitteeksi.

Tarkoitukseni on tutkia mitä mainoksista ja mainoksilla ansaitsemisesta - jopa mainoksilla rikastumisesta - on kirjoitettu aikaisemmin ja ottaa nämä opetukset käyttöön. Jotta saisin enemmän rahaa. Olenhan pienituloinen.

Kerron myös miten kokeiluni onnistuu: voiko netissä rikastua. Olinko minä onnekas, joka tienaan netissä en vain muutamia euroja vaan ehkä satoja euroja vuodessa. Sekin olisi jo jotain, ainakin minulle!

Muista tulla seuraamaan kokeiluani! Ja antamaan vinkkejä: näin sinäkin rikastut netissä!

Ei kommentteja: